onsdag 21. mars 2012

Kettlebell!


Bestilte kettlebell på nettet i dag og gleder meg jammen til dem kommer! Er jo ikke alltid jeg får tid til å dra på treningstudio,så da er det jo greit å ha litt utstyr hjemme også til hjemmetrening! Elsker disse jeg :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar