mandag 12. mars 2012

My Fitness Pal!

 Den beste applikasjonen jeg har på min telefon,er myfitnesspal! 




Jeg kan da scanne inn alle matvarene jeg inntar i løpet av en dag,da får jeg oversikt over hva jeg får i meg av vitaminer,proteiner fett og karbo. Ønsker å gå ned to kilo på 5 uker,så da viser den meg ett mål om hvor mye jeg bør spise pr dag for å få ønsket mål. Veldig greit! :D  Litt lettere å holde kontroll på hva jeg spiser for mye og hva jeg spiser for lite av :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar