fredag 13. januar 2012

IM BACK! :D

Heisann!

Nå er det lenge siden jeg har blogget! Men har veldig lyst å begynne igjen for det er så mye som skjer i livet mitt! :)

Jeg har det veldig bra,endelig! Fått meg samboer og flytta i nytt hus,og jeg ELSKER livet mitt!
Mye har skjedd den siste tiden,men alt til det bedre! :D

Jeg har fått orden på ting som har plaget meg,og endelig,ENDELIG,så er jeg lykkelig! Tok meg bare 27 år å bli det hehe.

Jeg vet det ikke er så mangen så leser bloggen min,men til dere som gjør det så hadde det vært koselig med en liten kommentar,det hadde vært veldig koselig :)
Lover å holde bloggen oppdatert fra nå av :)

KLEM!

2 kommentarer:

  1. Takk for sist! ;)Hatt en lengere blogg pause jeg også,men er igang igjen.. :) Godt å høre at ting er på stell,alt ordner seg for snille jenter sies det! ;) Ha en flott helg!

    SvarSlett